31 maart 2022

Functie: Servicekosten Analist(e)

Functiebeschrijving

Als Servicekosten Analist(e) beoordeel je de van huurders ontvangen servicekostenafrekeningen op juistheid. Je zoekt naar onderbouwingen van kosten in contracten, facturen en werkbonnen en stelt je bevindingen vast. Dit doe je samen met ons team van specialisten op het gebied van fiscaliteiten, financiën, techniek, commercie en wet- en regelgeving. Je kunt dus bouwen op je eigen ervaring met servicekosten én op de ervaring van het SKN-team. De bevindingen leg je kort, helder en compleet vast in een servicekostenrapportage waar geen speld tussen te krijgen valt. Deze rapportage wordt allereerst voorgelegd aan de huurder. Vervolgens wordt deze rapportage gepresenteerd aan de verhuurders.

Taken

  • Uitvoeren Quick Scans op ontvangen servicekostenafrekeningen;
  • Bezoeken van beheerders / verhuurders om onderliggende informatie van opgestelde servicekostenafrekeningen in te zien;
  • Beoordelen ontvangen detailinformatie aangaande de servicekostenafrekeningen;
  • Opstellen van een rapportage aangaande de controlebevindingen voorzien van korte, heldere en complete onderbouwing;
  • Opstellen van servicekostenafrekeningen in opdracht van verhuurders.

Wie zoeken wij?

Onze nieuwe Servicekosten Analist(e) heeft enige jaren ervaring in het bedrijfsmatig onroerend goed en heeft zich actief bezig gehouden met servicekosten. Hij/zij vindt het leuk om deze kennis en kunde aangaande servicekosten vanuit een geheel nieuw perspectief in te zetten. Daarnaast houdt hij/zij er van om zaken tot in detail uit te zoeken en weet bevindingen in korte en heldere taal doeltreffend te beschrijven. Een gezonde dosis lef is een belangrijk karaktereigenschap van hem/haar, evenals een onuitputtelijk doorzettingsvermogen om informatie boven water te krijgen. Verantwoordelijkheid nemen is voor hem/haar vanzelfsprekend, zodat het SKN-team blindelings op de inzet en prestaties van hem/haar rekenen waardoor processen vloeiend verlopen. Teamwork staat bij SKN dan ook hoog in het vaandel! Hij/zij voelt zich hier fijn bij, houdt van een informele werksfeer waarbij iedereen zelf verantwoordelijk is hoge prestaties te blijven leveren en elkaar daarop scherp houdt. Als SKN-teamlid zet hij/zij graag een stap extra voor het team!

Functie-eisen

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in het commercieel onroerend goed;
  • Procesmatig (administratief) onderlegd, je kunt gestructureerd en zelfstandig werken;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in schrift.

Wat wij bieden

SKN biedt je de kans direct betrokken te zijn bij de opbouw van een veelbelovende organisatie, opgezet door een ervaren en inspirerend team van vastgoedprofessionals. Er zijn derhalve legio mogelijkheden om met de organisatie mee te groeien! De arbeidsvoorwaarden zijn afhankelijk van ervaring.

Jouw reactie

Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct door je brief met CV te mailen naar Brechtje Berghuis via [email protected]. Wil je meer informatie? Dan kan je ons bereiken via 020 – 235 8000.

Standplaats van de functie: Amsterdam Oost.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.