Voor de huurder

Heeft uw gehuurde huisvesting (nog) géén SKN-Keurmerk? Ook dan helpt SKN u verder met het inzichtelijk maken van, het besparen op en het beheren van uw servicekosten.

Onderstaand ziet u wat SKN voor u kan doen, zowel voor het verleden en heden als voor de toekomst. Heeft u aanvullende vragen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Op zoek naar meer informatie? Neem dan contact met ons op!

Quickscan

Wilt u ook een gratis Quickscan laten uitvoeren van uw servicekosten door Servicekosten Nederland? Vul dan op de volgende pagina uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Recensies

Nationale Nederlanden

“SKN adviseert en ondersteunt Nationale Nederlanden bij het controleren van haar servicekostenafrekeningen. Servicekosten Nederland maakt de kosten inzichtelijk waarop Nationale Nederland actief kan anticiperen. Een fijne samenwerking.”

Cromwell

“Vanaf 2021 verzorgt Cromwell Property Group (Cromwell) de servicekostenadministratie van haar gebouwen in Nederland in eigen beheer. Om haar huurders optimaal van dienst te zijn heeft Cromwell het SKN-Servicekosten Keurmerk uit laten voeren voor een aantal multi-tenant gebouwen binnen de portefeuille. Het SKN-Keurmerk staat voor Transparante, Correcte, Duidelijke en Duurzame servicekosten. Een visie die Cromwell volledig ondersteunt.”

Arcadis

“SKN heeft voor Arcadis Nederland een aantal servicekostenafrekeningen beoordeeld, hier de onvolkomenheden uitgehaald en deze met de opstellers gecommuniceerd. Het gehele proces is professioneel ingezet en adequaat afgehandeld, met meer duidelijkheid en een profijtelijke bijstelling van de kosten richting het verleden en richting de toekomst als uitkomst.”

Deloitte

“SKN adviseert en ondersteunt Deloitte al enkele jaren bij het controleren van haar servicekostenafrekeningen. Dit biedt Deloitte de gewenste grip, inzicht en transparantie in de kosten richting het verleden en richting de toekomst.”

Gemeente Utrecht

“Servicekosten Nederland heeft de afdeling Facilitair & Huisvesting van de gemeente Utrecht bijgestaan in het optimaliseren en versimpelen van het servicekostenmodel. Dit model wordt gebruikt om de servicekosten van Facilitair & Huisvesting door te belasten. Het resultaat is tot grote tevredenheid van Facilitair & Huisvesting, gemeente Utrecht uitgevoerd. Daarbij wordt de samenwerking als erg prettig ervaren.”

Bol.com

“SKN heeft naar alle tevredenheid de servicekosten van bol.com gecontroleerd en in overleg met bol.com en verhuurder zijn de servicekosten daar waar mogelijk verder geoptimaliseerd. SKN blijft de servicekostenafrekeningen vanaf heden jaarlijks voor bol.com monitoren.”